KULLANICI OPERASYON HİZMETLERİ
Kızılay Teknoloji vizyon, strateji ve hedefleri doğrultusunda; Kullanıcı Operasyon Hizmetleri kapsamında;
Lojistik Yönetimi
Kızılay Teknoloji Lojistik Yönetimi ekibimiz müşterilerimizin BT envanterlerinin tamamının tedarik, lojistik operasyon ve yönetimini sağlar. Bu sürece dahil olan stok kontrolü, ürün sevkiyati, ürün tedariği ve envanter yönetimi gibi süreçleri de planlamaktayız.
Yardım Masası
Kızılay Teknoloji Yardım Masası ekibimiz, müşterilerin BT operasyonlarına ilişkin son kullanıcıları tarafından iletilen çağrıları SLA süreleri içerisinde analiz eder, destek kapsamı içerisinde problemi çözümler ya da alanında uzman diğer ekiplere yönlendirir.
Çağrı alma, çağrı açma, çağrı kaydetme, sorunlara çözüm oluşturma, yönlendirme, izleme, ölçümleme ve raporlama hizmetlerimiz ile BT ekibinin iş yükünü azaltarak son kullanıcı memnuniyetini artırmak için sizlerin hizmetinizdeyiz.
Uygulama Destek
Kızılay Teknoloji Uygulama Destek ekibimiz 7/24 müşterilerine sunduğu destek hizmeti ile verimliliği arttırmayı ve iş süreçlerini kesintisiz olarak yönetebilmeyi amaçlar. Farklı destek modelleriyle hizmet veren profesyonel destek ekibimiz, web tabanlı bir çağrı yönetim sistemi ile SLA seviyelerine göre açılan çağrıların takibini yapar, müşterilerimizin destek ihtiyaçlarını birinci, ikinci ve üçüncü seviye olarak en etkin şekilde karşılar.
Saha Destek
Türkiye’nin her köşesi için Kızılay Teknoloji’nin geliştirmiş olduğu yenilikçi hizmetlerle müşterilerin PC ve çevre birimlerinde ortaya çıkabilecek sorunlara yönelik arıza teşhisinin yapılması, donanım tedariğinin sağlanması, saha destek hizmetinin verilmesi konusunda tecrübeli teknik kadrosuyla 7/24 hızlı ve verimli bir şekilde hizmet sağlanmaktadır.
Operasyon İzleme Merkezi
Kızılay Teknoloji Operasyon İzleme Merkezimiz ile müşterilerimize desteğini sağladığımız tüm sistemleri kesintisiz izliyor ve herhangi bir arıza durumunda proaktif aksiyon alıyoruz.